Nov 25, 2010

Bittersweet Symphony

Tehtävänanto: Paljastan itsestäni asioita. Valitsen x ihmistä, jotka haastan tekemään saman perässä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Merkitsen heidät muistiinpanoihini (eli blogimerkintään), jolloin he vastaanottavat haasteen.

so:
Takkunn there u go !


let's get this starteeed...





P E R U S J U T U T / INFO

Nimi / Name: Mira
Pituus / Lenght: 159cm
Kengännumero / Shoe size: 37
Hiustenväri / Hair color: Black & blue
Sisarukset / Siblings: Big brother and -sister :D


V I I M E I S I N / L A S T E S T

Kappale, jonka kuuntelit viimeksi / a song:
Woe Is Me - Hot n Cold (thank you takkunn :D)

Kappale, joka on juuttunut päähäsi / a song in your head:
err.. i dont remember? XD


Henkilö, joka soitti sinulle / the person who called you:
Someone from some stupid gallup D:

TV-ohjelma, jonka katsoit / TV-Show:
Dont rememberr...

Henkilö, jota ajattelit / the person you thought:
 asausioadoisjdf Meiju Laura Jesse!


M I T Ä / W H A T


Shampoota käytät / shampoo you use:
Fuckin' frank provosockslkcspok ! D: whatever was his name

Kenkiä käytät / shoes you use:
 Demonias and some random shoes :D

Pelkäät / Afraid:
 Future D:


K U I N K A M O N T A / H O W M A N Y


times...

Kertaa olet ollut rakastunut / you have fell in love:
 Love? in the end, what does it even mean..

Kertaa sydämesi on särkynyt / your heart has broken:
 i've been sad but i'm not sure should i say my heart has broken..?

Sydäntä olet särkenyt / hearts you have broken:
 Dont really know but i hope that i've broken none :c

Kertaa nimesi on ollut lehdessä / see your name in the magazine:
 ... 4 times?


A J A T T E L E T K O O L E V A S I / D O Y O U T H I N K Y O U'RE...


Soma / dinky: Maybe a little? Lol :D
Hauska / fun: I wish i am XDD
Rakastettava / lovable: Not D::
Huolehtiva / management: Yes i am :c
Suloinen / cute: fuuuuuuck! of course i am! nah XD



S U O S I K K I / F A V O R I T E

Juoma / drink:
O___OOOzp

Karkki / candy:
Dunno :D


Piirroselokuva / cartoon:
ehh i dont know but meiju reminded me of old my little pony cartoons ♥

Purukumi / chewing gum:
wtf? dunno :c something that tastes good... D:

Väri / Color:
Gah! i think it's pink then :D

Viikonpäivä / day of the week:
Friday ftw!

Kahvila / cafe:
Wayne's !

Maa / country:
eh i dont know? finland XDD nippon :c paris :c

Vuodenaika / season:
SUMMER

Kauppa / shop:
...? hmm Rockjet? XDD

Aikakauslehti / magazine:
none :c


H E N K I L Ö, J O K A V I I M E K S I / T H E P E R S O N W H O L A S T:

Nukkui vieressäsi / slept next to you:
Jesse !


Sai sinut itkemään / made you cry:
Myself

Oli kanssasi elokuvissa / were in cinema with you:
Krisu

Lähetti sinulle sähköpostia / sent you an email:
Wufkgjflkgjdfg i dont know laura i think XD


OLETKO KOSKAAN / H A V E Y O U E V E R:

Sanonut "rakastan sinua" ja tarkoittanut sitä / said "I love you" and meant it?
Yes but.. did i really mean it in the end..?

Ollut julkisella paikalla yöpuvussa / were in nightclothes at the rebublic place?
Yeah XD or how public place can you say ristinummi is...

Pitänyt jonkun salaisuuden / keep some secret:
Yes.

Suunnitellut viikkosi TV-ohjelman perusteella / desing your days including TV show?
Yes lol XDDDDDDD


Itkenyt elokuvan aikana / cry during the movie?
I have! D: i think it was the movie named click! :D

Ollut esiintymislavalla / been on stage?
yesyesyesss ! XD been there done that


R A N D O M


Paljonko kello on / what time is it?
11:53PM

Omenat vai banaanit / apples or bananas?
Apples! bananas are horrible D:

Sininen vai punainen / blue or red:
red.


Kevät vai syksy / spring or autum:
Spring :3

Mitä aiot tehdä tämän jälkeen / what are you going to do after this:
Go to the spa and take a picture of it's owner :D:D:

Minkä aterian söit viimeksi / which lunch you ate lastest:
...Dunno what it's called XD i ate just now


Oletko tylsistynyt / are you bored?
Yeaa i think? XD


Minkä äänen kuulit viimeksi / what sound you heard last:
My boss is talking to me :D


YSTÄVYYS/RAKKAUS FRIENDSHIP & LOVE


Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä / do you believe in love at first sight:
I'm not so sure about it.. Dont know anymore what love is so :c But i dont think i'll ever again
think about love that way. I just want to find a nice guy whom with i want to be and have nice
time together and i want to care him a lot more than ever anyone :) i think i can find that..

Haluatko jonain päivänä lapsia ja jos haluat, kuinka monta / do you wanna any children, if you wanna - how many?
I dont want any :c or maybe when i'm like 30 i'd maybe like to have one stupid brat XD

Mikä on sinulle tärkeintä ystävyydessä / What is the most impontart thing in friendship?
Be there and console everytime needed. And be totally trustworthy.

Mitä tuoksua nuuhkit viimeksi / what did you smell last?
Maybe my vanilla perfume :D



O L E T K O K O S K A A N / H A V E Y O U E V E R

Ajatellut, että kuolet / wonder that you die?
Yeah, many times


Kokeillut huumeita / try on drugs:
No, never. If u dont count alcohol and cigarettes as some kind of drugs.. XD


M U U T A T I E T O A / M O R E I N F O

Mitä kieltä osaat / which languages you can speak?
Finnish, english and bit of japan and less than bit of swedish XD

Nimeä lempiasioitasi makuuhuoneestasi / favorite things at your bedroom:
Nothing right now.......................... NO I KNOW! MY CATS EVERYTIME THEY'RE THERE XD

Ketä rakastat? / fell in love with:
My family

Lempinimiä / nicknames:
Mato, Virtuaalipenis...?

Onko sinulla lemmikkejä / have you any animals:
Helmi & Pilvi aka. Poju, my adorable "kittens" ♥

Mikä saa sinut onnelliseksi / what makes you happy:
Little things like smile from ppl i like :3

3 comments: